RSS

Parintii


Daca ar fi sa cautam o definitie a PARINTILOR ar trebui sa sune cam asa : parintii sunt singurii prieteni care te asteapta mereu cu o vorba buna , cu o supa calda , parintii sunt oamenii care indiferent cat i-ai dezamagit te vor strange intotdeauna in brate , parintii sunt cei care spun de prea putin ori te iubesc dar care mereu te fac sa simti asta …

Nu stiu daca maternitatea sau distanta m-au facut sa ma gandesc mereu la parintii mei , sa simt nevoia sa le spun te iubesc mai des, simt o nevoie acuta sa o strang in brate pe mama sau sa ma mangaie tata pe par , mi-e dor de ei mai mult ca niciodata… oare cati dintre noi le-am spus te iubesc fara sa fie vreun eveniment fericit sau vreunul trist ??asa fara motiv , sa te trezesti intr-o dimineata si sa spui : mami te iubesc….... cand l-am pierdut, prea devreme poate , pe tataie , am inteles cu adevarat ce important e sa spui te iubesc la momentul potrivit , s-ar putea ca intr-o zi sa te trezesti ca e prea tarziu , ca persoana careia vrei sa-I mangai mana numai este si atunci?.....ramai cu regrete ..puteam sa-I spun …de ce nu am facut-o??

Mi-as dori mult ca eu sa fiu pt Maia prietena ei cea mai buna , sa o pot invata sa ma iubeasca si sa-si exteriorizeze sentimentele mai bine decat am facut-o eu ..mi-as dori ca mama , tata sa stie cat inseamna pt mine , mi-as dori sa pot sa o spun , dar ceva parca ma retine … sa fie oare ereditar ?? nu o sa uit niciodata momentele in care aveam nevoie de mama , dar in care mi-a fost teama sa-I cer ajutorul , vedeam in mama o figura de ceara , rece , dar acum stiu ca sufletul ei e plin de caldura , numai k nu sties a o imprastie , sa o daruiasca , asa si eu , simt ca iubesc , simt respect si teama unei pierdei , dar mi-e greu sa ma “justific” …..
Pot doar sa-mi promit ca inainte sa fie prea tarziu o sa le spun alor mei cat de m ult ii iubesc si ce inseamna pt mine , o sa le mutumesc pt tot ce au facut , pt clipele in care m-au sustinut , pt cele in care m-au criticat , o sa le multumesc ca-mi sunt PARINTI.

3 carcoteli:

Anonim spunea...

sti câta dreptate ai?....sti si eu te iubesc:D

Anonim spunea...

auzi... dar tu stii sa faci supa? galustile cum se fac?:))

Anonim spunea...

mda....asta cam asa e ! Si eu sper ca Bubu meu sa stie cat de mult o iubesc si sa poata sa imi spuna "mama, te iubesc ! " , daca nu in fiecare zi , de cate ori simte nevoia!!
si eu l-am pierdut pe tata acum 2 ani ...si din pacate nu am apucat sa ii spun cat de mult il iubeam (esc), chiar daca stia asta.

Naisha

Trimiteți un comentariu