RSS

Gand cutremurator

A trecut mult timp de cand nu am mai scris , doar ca desi mi-am dovedit de atatea ori ca sunt o persoana extrem de dezordonata atat cu lucrurile cat si cu timpul , nu credeam vre-odata ca o sa ajung atat de brocoli :)) ...numai am timp nici macar sa dau un telefon ....desi daca ma intrebati cu ce imi pierd timpul nu as sti sa va raspund ..
Cu toate astea intamplarea cutremuratoare la propriu de aseara m-a facut sa scriu ...desi stiam niciodata nu am realizat atat de bine cat de efemera e viata , cum se poate duce intr-o secunda , cum in momentul ala de cumpana te gandesti la toate lucrurile pe care nu le-ai facut , cum realizezi brusc ca nu esti pregatit sa mori , ca mai ai o groaza de lucruri de dus la bun sfarsit ....
De fel sunt o panicata si o plangacioasa ..plus ca neuronul meu lauz nu ma ajuta cu nimic ...dar aseara a fost apogeul ..pur si simplu nu reuseam sa ma linistesc ...plangeam gandindu-ma la cate lucruri mai aveam de facut ...brusc imi parea rau ca o certasem pe maia pt ca arunca cu mancare pe mine , sau realizasem ca nu i-am mai vazut pe ai mei de mult , ca nu l-am sarutat pe mihai cand a plecat la munca ...doamne erau atatea ganduri ....
Noaptea ce a trecut a fost si mai rea , parca asteptam sa se mai intample ceva ..nu reuseam si nu reusesc sa-mi scot din cap obsesia ...
Ma duc sa beau o cafea tare ..poate ma mai linistesc

3 carcoteli:

sufletica spunea...

hallo...nevricoaso...sa-ti citez o vorba din batrini? "ce-o vrea Domnul" nu ne putem pune noi cu gandurile lui :)
asa ca lasa panica, acu esti mare ai pui de aparat trebuie sa fii Supermami :)

Naicu.ro spunea...

Ei, gata, linisteste-te, simte copilul si se nelinisteste si ea.

Andreea spunea...

@naicu,sufletica: scuzatiiiiiiiii absenta , nemotivata recunosc eiii gata intre timp m-am calmat , am realizat ca daca ti-e sa mori , mori si in somn , doamne fereste ...pup

Trimiteți un comentariu