RSS

Maia --- minunea si viata mea

Stiu ca nu am mare activitate pe aici,dar prefer decat sa iau niste lucruri de pe net si sa ma afirm cat sunt de informata mai bine sa scriu ceva cand am chef sau cand chiar simt ca trebuie sa scriu(cum de altfel s-a intamplat si azi)
Simteam nevoia sa repet cat sunt de indragostita de fata mea.cat ma simt de implinita , cat de mult o iubesc,cat de datoare ii sunt ca mi-a implinit viata.O iubesc iremediabil,pt ceea ce e...o iubesc iremediabil pt cum zambeste,pt cum paseste,pt cum vorbeste.o iubesc din prima clipa in care am stiut ca este particica din mine,o iubesc de la prima miscare pe care am simtit-o, de la primul zambet,de la primul plans,de la primul "mama" ma indragostesc de ea in fiecare secunda si mai mult si mai mult :x

0 carcoteli:

Trimiteți un comentariu